Mijn naam is Judith. En ik ren. Eindelijk! Altijd keek ik al op tegen mensen die kunnen rennen. En nu ben ik zelf ook begonnen met rennen. En wat denk je?..... Ik vind het nog leuk ook! En nee... dat prachtige lichaam wat je hier op mijn blog ziet is niet van mij. Helaas!

zaterdag 20 juli 2013

Ga ik hardlopen of niet?

Om een beetje fit te blijven liet ik me vorig jaar weer overhalen om op
fitnes te gaan. Gek dat je altijd een schuldgevoel heb als je niet aan sport 
doet. Dus daar ga je dan maar weer met het gevolg dat je weer een jaar
vastzit aan een abonnement met zo'n sportschool. Een paar keer per 
week sleep je jezelf er naar toe want je wil natuurlijk ook geen sponsor 
zijn. Een week of vier geleden had ik het te druk om naar de sportschool
te gaan en besloot ik hard te gaan lopen. Gewoon interval training. Ik
twijfelde nog of ik het zou doen. Ik besloot gewoon mijn sportkleding
aan te trekken en te gaan. Ik zou wel zien hoe ver ik zou komen. Ik rende 
het parkje door en als ik niet meer kon ging ik lopen. Na twintig minuten
was ik weer thuis. Het ging goed en het was nog leuk ook! Ik had zelfs nog 
puf om een half uurtje zumba voor beginners te doen die ik op dvd had.
Dit zou ik vaker gaan doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blogpagina, laat u een berichtje achter als u uitgelezen bent?