Mijn naam is Judith. En ik ren. Eindelijk! Altijd keek ik al op tegen mensen die kunnen rennen. En nu ben ik zelf ook begonnen met rennen. En wat denk je?..... Ik vind het nog leuk ook! En nee... dat prachtige lichaam wat je hier op mijn blog ziet is niet van mij. Helaas!

vrijdag 30 augustus 2013

Het gaat niet door

Dan krijg je een Whatsapp. 'Ik ga vanavond niet lopen hoor,
ik ben kapot'. Dat is balen. De volgende morgen stuur ik een
berichtje of we dan zaterdag kunnen lopen. 'Nee want dan gaan
we naar Zaandam'. En nu? Dan kunnen we pas maandag weer
samen lopen. Dat betekend dat ik deze week pas één keer ben
wezen lopen. Dat schiet niet op. Ik besluit naar mijn werk te
gaan hardlopen. Ik heb wel vanavond een barbecue op mijn
werk. Niet zo'n goed idee om met een volle buik terug naar
huis te rennen van mijn werk. Ik besluit vroeger van huis
te vertrekken en een langer rondje te lopen. Zo kom ik toch
nog aan mijn beweging. Manlief is zo goed om mijn kleding
te komen brengen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blogpagina, laat u een berichtje achter als u uitgelezen bent?